Våra största styrkor


Support

Support

dygnet runt

Support för 270 000+

Support för 270 000+

IT-användare

250+

250+

IT-supportspecialister

Support för 3000+

Support för 3000+

platser

Skalbarhet

Skalbarhet

baserad på en särskild servicekatalog

Vi täcker många olika affärsområden

Våra telefonsupporttjänster är tillgängliga dygnet från vårt flerspråkiga team som registrerar ärenden, ställer en inledande diagnos och sedan håller direktkontakt med kunden. Vi använder verktyg som VoIP, IVR och särskilda virtual private branch exchanges (VPBX).

Vi erbjuder tjänster kopplade till hantering av ärenden som utförs dygnet runt på distans och anpassar SLA-parametrar till dina affärsbehov. Vårt breda utbud av tjänster och kunskaper gör att vi kan utföra många olika typer av uppgifter. Med våra moderna ITSM-system och mätning av KPI:er övervakar vi löpande kvaliteten på tjänsterna.

Vi hjälper företag med metoder, processer och utveckling av kompletta IT-tjänster. Våra team arbetar enligt ITIL:s bästa praxis samt egna metoder som vi på Sii har använt oss av under många år för att kunna tillhandahålla konsulttjänster av högsta kvalitet.

Vi använder oss av avancerade verktyg och tekniker

Möt våra medarbetare

Vi arbetar med några av världens ledande företag 

Kundcase

Visa alla

Få ett erbjudande

Kontakta oss gärna om du har några frågor eller vill lära dig mer om våra tjänster.

SKICKA DIN FÖRFRÅGAN SKICKA DIN FÖRFRÅGAN

Get an offer

Mikael Affärsansvarig

Bygg din karriär

Hitta ett jobb som passar dig. Se lediga tjänster och ansök.

GÅ MED SII GÅ MED SII

Join Sii

Magdalena Rekryteringsspecialist

SUBMIT

Ta treść jest dostępna tylko w jednej wersji językowej.
Nastąpi przekierowanie do strony głównej.

Czy chcesz opuścić tę stronę?