dygnet runt
IT-användare
IT-supportspecialister
platser
baserad på en särskild servicekatalog
Våra telefonsupporttjänster är tillgängliga dygnet från vårt flerspråkiga team som registrerar ärenden, ställer en inledande diagnos och sedan håller direktkontakt med kunden. Vi använder verktyg som VoIP, IVR och särskilda virtual private branch exchanges (VPBX).
Vi erbjuder tjänster kopplade till hantering av ärenden som utförs dygnet runt på distans och anpassar SLA-parametrar till dina affärsbehov. Vårt breda utbud av tjänster och kunskaper gör att vi kan utföra många olika typer av uppgifter. Med våra moderna ITSM-system och mätning av KPI:er övervakar vi löpande kvaliteten på tjänsterna.
Vi hjälper företag med metoder, processer och utveckling av kompletta IT-tjänster. Våra team arbetar enligt ITIL:s bästa praxis samt egna metoder som vi på Sii har använt oss av under många år för att kunna tillhandahålla konsulttjänster av högsta kvalitet.
Vi använder oss av avancerade verktyg och tekniker
Kontakta oss gärna om du har några frågor eller vill lära dig mer om våra tjänster.
Skicka din förfrågan Skicka din förfrågan
Miguel Sii Sweden Managing Director
Är du säker på att du vill lämna sidan?
Är du säker på att du vill lämna sidan?