dygnet runt
IT-användare
IT-supportspecialister
platser
baserad på en särskild servicekatalog
Våra telefonsupporttjänster är tillgängliga dygnet från vårt flerspråkiga team som registrerar ärenden, ställer en inledande diagnos och sedan håller direktkontakt med kunden. Vi använder verktyg som VoIP, IVR och särskilda virtual private branch exchanges (VPBX).
Vi erbjuder tjänster kopplade till hantering av ärenden som utförs dygnet runt på distans och anpassar SLA-parametrar till dina affärsbehov. Vårt breda utbud av tjänster och kunskaper gör att vi kan utföra många olika typer av uppgifter. Med våra moderna ITSM-system och mätning av KPI:er övervakar vi löpande kvaliteten på tjänsterna.
Vi hjälper företag med metoder, processer och utveckling av kompletta IT-tjänster. Våra team arbetar enligt ITIL:s bästa praxis samt egna metoder som vi på Sii har använt oss av under många år för att kunna tillhandahålla konsulttjänster av högsta kvalitet.
Vi använder oss av avancerade verktyg och tekniker
Jag implementerar stora IT-projekt för användarsupport på distans. Jag ansvarar för att leverera servicedesks som överensstämmer med kvalitetsindikatorer (SLA / KPI) av högsta standard under projektens gång.
Fysiska aktiviteter som basket är min hobby. Jag gillar det ännu mer när jag har en chans att spela med mina söner.
Jag ansvarar för att leverera användarsupport- och IT-infrastrukturprojekt runt om i Polen och över hela världen. I både mitt yrkes- och privatliv följer jag ett enkelt måtto: ingenting är omöjligt.
Sport ger välbehövlig energi för nya utmaningar.
Kontakta oss gärna om du har några frågor eller vill lära dig mer om våra tjänster.
Mikael Affärsansvarig
Magdalena Rekryteringsspecialist
Är du säker på att du vill lämna sidan?